Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4780
Название: Стратегічний підхід в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Бориспіль, Бориспільський р-н., Київська обл.)
Авторы: Коломицева , Олена Віталіївна
Власенко, Інна Володимирович
Ключевые слова: стратегія;;маркетингове управління;;підприємницька діяльність;;підприємство.
Дата публикации: июн-2022
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано птратегічний підхід в управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено концепцію маркетингового управління підприємством; Обґрунтовано принципи та інструменти маркетингової діяльності підприємства; Досліджено підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства; Проаналізовано господарську діяльність підприємства; Проаналізовано збутову діяльність компанії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4780
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Власенко І.В..pdf
  Restricted Access
1.74 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.