Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4781
Название: Формування попиту та стимулювання збуту продукції (на матеріалах ПрАТ «Укрзерноімпекс», м. Київ)
Авторы: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Козятинський, Святослав Олегович
Ключевые слова: попит;;стимулювання збуту;;конкурентоспроможність продукції.
Дата публикации: июн-2022
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано стимулювання збуту продукції. Розглянуто теоретичні аспекти розробки програми формування попиту та стимулювання збуту; Описано основні засоби формування попиту та стимулювання збуту, їх переваги та недоліки; Проведено пілотажне маркетингове дослідження сучасних підприємств із метою вибору засобів стимулювання збуту; Надано рекомендацій щодо застосування сучасним підприємством програми формування попиту та стимулювання збуту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4781
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Козятинський С.О..pdf
  Restricted Access
1.05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.