Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4782
Название: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Бон Буассон - Беверидж», м. Черкаси)
Авторы: Коломицева , Олена Віталіївна
Кравець, Олександра Сергіївна
Ключевые слова: маркетингова діяльність;маркетинговий потенціал;маркетингові ресурси
Дата публикации: дек-2022
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі магістра обґрунтовано сутність маркетингової діяльності підприємства та зібрано різні наукові концепції для його визначення. Також розроблено структуру маркетингового потенціалу, встановлено методологію для оцінки маркетингових ініціатив компанії. Проведено аналіз маркетингових заходів ТОВ «Бон Буассон Беверидж», і висунуто рекомендації для покращення керування маркетинговими процесами досліджуваного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4782
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Кравець О..pdf
  Restricted Access
2.66 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.