Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4787
Название: Удосконалення політики просування на підприємстві (на матеріалах ТОВ «ДІА Трейд», м. Черкаси)
Авторы: Коломицева , Олена Віталіївна
Настенко, Вікторія Олегівна
Ключевые слова: Просування;;удосконалення політики просування;;управління просуванням;;ринок будівельних матеріалів;;маркетингові інструменти.
Дата публикации: июн-2022
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність та методи просування продукції підприємства. Узагальнено підходи до оцінки ефективності просування товарів. Обґрунтовано процес управління просуванням товарів. Охарактеризовано економічно-господарську діяльність підприємства. Оцінено ринок будівельних матеріалів в регіоні. Проаналізовано використання маркетингових інструментів просування продукції ТОВ «ДІА Трейд». Удосконалено політику просування компанії на ринку будівельних матеріалів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4787
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ _ Настенко В.О..pdf
  Restricted Access
1.67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.