Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5041
Название: Розробка маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах СТОВ «Птахоплемзавод «Коробівський», с. Кедина Гора, Золотоніський р-н., Черкаська обл.)
Авторы: Коломицева , Олена Віталіївна
Моцак, Карина Станіславівна
Ключевые слова: Маркетингова стратегія;;Сегментація ринку;;Конкурентні переваги;;Споживчі потреби;;Позиціонування.
Дата публикации: июн-2022
Краткий осмотр (реферат): Розробка маркетингової стратегії є ключовим елементом забезпечення успішної діяльності підприємства в умовах сучасної ринкової економіки. Маркетингова стратегія спрямована на визначення цільових ринків, розробку ефективних методів просування товарів і послуг, а також побудову довгострокових відносин зі споживачами. У рамках цієї теми досліджується процес розробки маркетингової стратегії, що включає аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, оцінку конкурентних переваг, вибір маркетингових інструментів та методів для досягнення поставлених цілей. Особлива увага приділяється сегментації ринку, визначенню потреб споживачів та формуванню ефективної комунікаційної стратегії. Результати дослідження дозволять підприємству більш ефективно використовувати ресурси, адаптуватися до змін на ринку та досягати конкурентних переваг, що сприятиме його стійкому розвитку та підвищенню рентабельності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5041
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Моцак К.С..pdf
  Restricted Access
2.13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.