Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5061
Название: Формування і просування бренду підприємства у сфері ресторанного бізнесу ( на матеріалах ФОП Таран Л.В., м. Черкаси)
Авторы: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Вовна, Владислав Олександрович
Ключевые слова: Бренд;;Просування бренду;;Імідж;;Маркетингові дослідження.
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та основні елементи бренду підприємства. Досліджено процес формування і просування бренду. Розглянуто особливості просування бренду підприємства у сфері ресторанного бізнесу Проведено аналіз бренду досліджуваного підприємства. Надано рекомендації щодо удосконалення системи просування бренду підприємства та пропозиції щодо покращення його іміджу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5061
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Вовна В.О.pdf
  Restricted Access
1.74 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.