Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5064
Название: Розробка іміджевої реклами підприємства (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м. Черкаси)
Авторы: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Байовський, Станіслав Володимирович
Ключевые слова: Іміджева реклама підприємства;;Ефективність маркетингових стратегій компаній;;Імідж бренду;;Маркетингові комунікації.
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): Метою дослідження кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо розробки іміджевої реклами підприємства (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м. Черкаси). Об'єктом даного дослідження є процес розробки іміджевої реклами підприємства. Предметом дослідження є теоретико-прикладні засади розробки іміджевої реклами підприємства (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м. Черкаси). В рамках досягнення поставленої мети були поставлені і виконані такі завдання: аналіз іміджу бренду та розуміння його сильних та слабких сторін; вивчення та аналіз цільової аудиторії для створення ефективної рекламної кампані; розробка стратегії іміджевої реклами;вивчення конкурентів та їх рекламних стратегій; вивчення та використання інструментів маркетингової комунікації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5064
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Байовський_С.В..pdf
  Restricted Access
3.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.