Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5073
Название: Розробка рекламної стратегії підприємства ВТФ «Вікторія» ( на матеріалах ВТФ «Вікторія», м. Чигирин, Черкаський район)
Авторы: Григор, Олег Олександрович
Яценюк, Іван Олександрович
Ключевые слова: Маркетинг;;Реклама;;Рекламна стратегія;;Споживча група;;SWOT-аналіз.
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні аспекти рекламної стратегії підприємств легкої промисловості; проведено аналіз основних показників економічної діяльності виробничо торгівельної фірми «Вікторія», досліджено рекламну діяльність ВТФ «Вікторія»; розроблено заходи щодо вдосконалення рекламної кампанії ВТФ «Вікторія», проведено визначення цільової споживчої групи, як основи рекламної стратегії та сформовано рекламну стратегію та здійснено оцінку її ефективності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5073
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Яценюк І.О..pdf
  Restricted Access
1.64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.