Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5112
Название: Формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ "Діотрейд" м. Черкаси)
Авторы: Григор , Олег Олександрович
Філіпов, Микита Миколайович
Ключевые слова: маркетингові комунікації;інтегровані маркетингові комунікації;інтегральна оцінка;управління маркетинговими комунікаціями
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): В роботі визначено сутність комплексу маркетингових комунікацій підприємства, досліджено теоретико-методичні основи формування інтегрованих маркетингових комунікацій, методичні основи оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій компанії, проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Діотрейд», проведено інтегральну оцінку розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Діоторейд» та надано пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингових комунікацій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5112
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Філіпов М..pdf
  Restricted Access
951.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.