Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5117
Название: Удосконалення системи стимулювання збуту підприємств ринку телекомунікаційних послуг (на матеріалах ТОВ «МАКЛАУТ-ІНВЕСТ», м. Черкаси)
Авторы: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Антонов, Ілля Олегович
Ключевые слова: Конкурентоспроможність;;Конкурентні переваги;;Бенчмаркінг;;Конкурентний потенціал.
Дата публикации: июн-2024
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність конкурентоспроможності підприємства, умови її формування та фактори впливу. Вивчено поняття конкурентних переваг, джерела їх формування та способи утримання. Досліджено методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Маклаут-Інвест». Розроблено шляхи підвищення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства. Здійснено економічне обгрунтування запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5117
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Антонов І. О.pdf
  Restricted Access
1.22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.