Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5118
Название: Удосконалення комплексу маркетингу у сфері послуг (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк», м. Черкаси)
Авторы: Шевченко, Наталія Вікторівна
Куллаб, Олівія Хамеіс
Ключевые слова: Маркетинг-мікс;;Сфера обслуговування;;Маркетинг у банківській сфері;;Товарна політика;;Цінова стратегія;;Управління брендом послуг.
Дата публикации: июн-2024
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність та структуру комплексу маркетингу, особливості комплексу маркетингу в сфері послуг. Досліджено тенденції розвитку комплексу маркетингу у банківській сфері. Проведено аналіз комплексу маркетингу АТ КБ Приватбанк. Розроблено напрями удосконалення комплексу маркетингу підприємства у сфері послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5118
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Куллаб О.Х.pdf
  Restricted Access
1.81 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.