Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5123
Название: Створення та просування бренду підприємства сфери ресторанного бізнесу (на матеріалах ТОВ «Кілограмм Черкаси», м. Суми)
Авторы: Ганжала, Ірина Володимирівна
Онопрієнко, Єлісей Михайлович
Ключевые слова: Бренд;;Торгова марка;;Розробка нового бренду;;Життєвий цикл бренду;;Методи оцінки бренда.
Дата публикации: июн-2024
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра визначено підходи до оцінки ефективності просування бренду підприємства, проаналізовано організаційно-економічну характеристику та маркетингове середовище ресторану «Кілограмм Черкаси», обґрунтовано напрями підвищення ефективності просування бренду ресторану «Кілограмм Черкаси», розроблено пропозиції щодо удосконалення та розвитку брендингу ресторану «Кілограмм Черкаси» та запропоновано економічну ефективність заходів з удосконалення бренду ресторану «Кілограмм Черкаси».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5123
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Онопрієнко Є.М.pdf
  Restricted Access
2.07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.