Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5129
Название: Удосконалення маркетингової цінової політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Черкасихліб ТД», м. Черкаси)
Авторы: Ганжала, Ірина Володимирівна
Цюрмаста, Єлізавета Сергіївна
Ключевые слова: Ціна;;Цінова політика;;Ціноутворення;;Витрати;;Методи ціноутворення;;SWOT-аналіз.
Дата публикации: июн-2024
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено методичні та методологічні аспекти цінової політики на підприємствах, проаналізовано методичні та методологічні аспекти цінової політики на підприємствах, охарактеризовано цінову політику, її види та інструменти, оцінено зовнішнє маркетингове середовище у ТОВ «Черкасихліб ТД», проаналізовано ефективність використання цінової політики у ТОВ «Черкасихліб ТД», а також обґрунтовано запропоновані заходи удосконалення маркетингового управління ціновою політикою підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5129
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Цюрмаста Є. С.pdf
  Restricted Access
2.22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.