Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5154
Название: Удосконалення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства (на матеріалах ПП "БТБ Сорго-Сміла", м. Сміла, Черкаський р-н, Черкаська обл.)
Авторы: Григор , Олег Олександрович
Олексієнко, Артем Сергійович
Ключевые слова: Маркетингові комунікації;маркетингові комунікаційні стратегії;інноваційні канали маркетингових комунікацій;ефективність маркетингових комунікацій
Дата публикации: июн-2024
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні основи маркетингової комунікаційної стратегії підприємства, проаналізовано маркетингову діяльність Приватного підприємства «Будівельно-торгівельна база «СОРГО-Сміла», проведено дослідження ринку, на якому функціонує дане підприємство, проведено аналіз маркетингової діяльності ПП «БТБ СОРГО-СМІЛА», наведено пропозиції щодо удосконалення маркетингової комунікаційної стратегії Приватного підприємства «Будівельно-торгівельна база «СОРГО-Сміла».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5154
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Олексієнко А.С..pdf
  Restricted Access
1.18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.