Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5176
Название: Формування попиту та стимулювання збуту продукції (на матеріалах ФОП Кавіцький О.В., м. Черкаси)
Авторы: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Смакоуз, Вікторія Іванівна
Ключевые слова: Формування попиту;Стимулювання збуту;Підприємство;Маркетингова стратегія;Споживчий попит.
Дата публикации: июн-2024
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота аналізує процеси формування попиту та стимулювання збуту продукції на прикладі ФОП Кавіцький О.В. (м. Черкаси). Розглянуто вплив ринкових чинників на споживчий попит, а також ефективність застосування різних методів стимулювання збуту. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингових інструментів, розробки програм лояльності та комунікаційних стратегій з метою підвищення продажів і зміцнення позицій підприємства на ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5176
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Смакоуз В.І.pdf
  Restricted Access
619.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.