Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5242
Название: Удосконалення процесу маркетингових досліджень підприємства (на матеріалах ФОП Савченко О.А., м. Черкаси)
Авторы: Григор, Олег Олександрович
Натура, Денис Вікторович
Ключевые слова: Маркетингові дослідження;;Удосконалення процесу;;Підприємництво;;Розвиток підприємства;;Ринкові тенденції.
Дата публикации: дек-2022
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота на тему "Удосконалення процесу маркетингових досліджень підприємства (на матеріалах ФОП Савченко О.А., м. Черкаси)" спрямована на аналіз та вдосконалення процесу маркетингових досліджень на підприємстві. У роботі розглянуто методи збору та обробки маркетингової інформації, а також досліджено їх вплив на ефективність прийняття управлінських рішень. На прикладі ФОП Савченко О.А. в м. Черкаси виявлені проблеми існуючої практики маркетингових досліджень і запропоновані шляхи їх удосконалення для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Результати роботи мають практичну цінність для малого бізнесу та підприємців.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5242
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Натура Д.В.pdf
  Restricted Access
1.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.