Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5249
Название: Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ФОП Курка С.М., с. Софіївка, Черкаський р-н, Черкаська обл.)
Авторы: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Аністратенко, Дар'я Олександрівна
Ключевые слова: Маркетингова товарна політика;;Асортиментна політика;;маркетингові стратегії;;Матриця БКГ;;АВС-аналіз;;XYZ – аналіз;;Бенчмаркінг;;продукція деревообробки.
Дата публикации: 2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність та структура маркетингової товарної політики підприємства. Розглянуто види маркетингової товарної політики та їх характеристики. Наведено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової товарної політики. Проведено аналіз маркетингової товарної політики підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової товарної політики підприємства та здійснено обґрунтування доцільності запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5249
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Аністратенко Д.О.pdf
  Restricted Access
1.66 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.