Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5257
Название: Удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Агротерра», м. Черкаси)
Авторы: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Однокінний, Сергій Юрійович
Ключевые слова: Комплекс маркетингу;;Збалансованість;;SWOT-аналіз;;АВС – аналіз;;Маркетингові дослідження;;Ринкова потужність підприємства;;бенчмаркінг.
Дата публикации: 2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, значення та еволюція розвитку концепції комплексу маркетингу підприємства. Досліджено поняття збалансованості маркетингового комплексу підприємства та методичні підходи до його формування. Проведено аналіз комплексу маркетингу ТОВ «АГРАТЕРРА». Розроблено рекомендації щодо удосконалення комплексу маркетингу підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5257
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Однокінний С. Ю.pdf
  Restricted Access
1.72 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.