Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5258
Название: Особливості реалізації маркетингового інструментарію у практиці функціонування роздрібних мереж (на матеріалах ТОВ «Траш», м. Київ)
Авторы: Ганжала, Ірина Володимиріна
Онопрієнко, Михайло Михайлович
Ключевые слова: Маркетинг;;Товарна політика;;Цінова політика;;Політика просування;;PEST-аналіз.
Дата публикации: дек-2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретичні основи застосування сучасних інструментів маркетингу на підприємстві; проведено оцінку можливості використання сучасних інструментів маркетингу на прикладі ТОВ «ТРАШ»; розроблено рекомендації з застосування інструментів маркетингу на торгівельному підприємстві і підвищення ефективності збутової діяльності ТОВ «ТРАШ» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5258
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Онопрієнко М.М.pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.