Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5259
Название: Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ФОП Родной Є.О., м. Черкаси)
Авторы: Бурцева , Тетяна Іванівна
Суддя, Артем Анатолійович
Ключевые слова: Маркетингова діяльність;;Маркетингова стратегія;;Маркетингові дослідження;;Комплекс маркетингу;;Маркетингове середовище;;Комунікаційний профіль.
Дата публикации: дек-2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність та процес організації маркетингової діяльності підприємства. Наведено маркетингові стратегії та вивчено особливості планування маркетингової діяльності підприємства. Досліджено підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Проведено аналіз ефективності маркетингової діяльності ФОП Родной Є.О. Запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5259
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Суддя А.А.pdf
  Restricted Access
1.33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.