Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5291
Название: Розробка програми лояльності на основі дослідження поведінки споживачів у сфері ресторанного бізнесу (на матеріалах ФОП Таран Л.В., м. Черкаси)
Авторы: Ковальчук, Світлана Володимирівна
Вовна, Владислав Олександрович
Ключевые слова: Лояльність;;Програма лояльності;;Поведінка споживачів;;Ресторанний бізнес;;Клієнтський досвід;;Сегментація споживачів.
Дата публикации: дек-2024
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, роль і види програм лояльності у сучасному маркетингу. Розглянуто поведінку споживачів як основу розробки ефективних програм лояльності. Наведено особливості процесу розробки та управління програмою лояльності у сфері ресторанного бізнесу. Проведено аналіз програми лояльності підприємства ФОП Таран Л.В. та дослідження поведінки споживачів у сфері ресторанного бізнесу. Запропоновано до впровадження розроблену програму лояльності для відвідувачів ресторану «Сherkassy Вierstube» ФОП Таран Л.В.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5291
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Вовна В.О.pdf
  Restricted Access
1.17 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.