Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5293
Название: Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Черкаський завод автохімії», м. Черкаси)
Авторы: Пепчук , Сергій Миколайович
Дьордяй, Марк Ігорович
Ключевые слова: Маркетингова товарна політика;;Товарний асортимент;;Бренд;;Життєвий цикл товару;;АВС-аналіз;;Стратегія диверсифікації;
Дата публикации: дек-2024
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, роль та завдання товарної політики в системі маркетингу підприємства. Наведено структуру маркетингової товарної політики підприємства та механізм її реалізації. Досліджено методичні підходи до формування та оцінки товарної політики підприємства. Проведено аналіз ефективності маркетингової товарної політики підприємства ТОВ «Черкаський завод автохімії». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової товарної політики підприємства та здійснено економічне обгрунтування запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5293
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Дьордяй М.І..pdf
  Restricted Access
1.13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.