Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5295
Название: Підвищення ефективності збутової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Київ)
Авторы: Ковальчук, Світлана Володимирівна
Рудиченко, Владислав Леонідович
Ключевые слова: Збутова діяльність;;Ефективність;;Маркетингове середовище;;Маркетингова діяльність;
Дата публикации: дек-2024
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра розглянуто теоретико-методичні та практичні основи ефективності збутової діяльності підприємства, досліджено функції, принципи, методи та способи її оцінки. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та його збутової діяльності. Запропоновано шляхи вдосконалення збутової діяльності підприємства та обґрунтовано їх ефективність.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5295
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Рудиченко В. Л.pdf
  Restricted Access
1.85 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.