Browsing by Author Пальонна, Тетяна Анатоліївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
42 Olena Kolomytseva 1, Olena Verenych 2, Olena Danchenko et al..pdf.jpg2020Forming of integrated understanding of project terms: Faulk’s algorithm as one of the formalized approachesКоломицева, Олена Віталіївна; Пальонна, Тетяна Анатоліївна; Пепчук, Сергій Миколайович; Данченко, Олена Борисівна; Веренич, Олена Володимирівна; Бєлова, Олена Ігорівна
№17-Vol-2-2018.pdf.jpg2018New approaches to corporate marketingКоломицева, Олена Віталіївна; Пальонна, Тетяна Анатоліївна; Бурцева, Тетяна Іванівна
110632-235452-1-SM.pdf.jpg2016USAGE OF ENVIRONMENTAL MARKETING TOOLS IN THE INTERNETПепчук, Сергій Миколайович; Коломицева, Олена Віталіївна; Пальонна, Тетяна Анатоліївна
112134-238906-1-SM.pdf.jpg2017Взаємозв’язок між поведінкою користувачів та ефективністю систем бізнес-аналітикиПальонна, Тетяна Анатоліївна; Пальонний, Юрій Миколайович
76-81_Ганжала, Пальонна, Бурцева.pdf.jpg2017ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАГанжала, Ірина Володимирівна; Пальонна, Тетяна Анатоліївна; Бурцева, Тетяна Іванівна
84729-178565-1-SM.pdf.jpg2014Екологічні аспекти інтернет-маркетингуПальонна, Тетяна Анатоліївна
Статья Коломицева Пальонна Бурцева.pdf.jpg2016Економіко-математичні методи в маркетинговій діяльності підприємстваКоломицева, Олена Віталіївна; Пальонна, Тетяна Анатоліївна; Бурцева, Тетяна Іванівна
Монографія  Полтава  ,ehwtdf.pdf.jpg2017Економічний механізм реалізації політики енерговикористання в діяльності сільськогосподарських підприємствКоломицева, Олена Віталіївна; Бурцева, Тетяна Іванівна; Пальонна, Тетяна Анатоліївна; Горяна, Ірина Володимирівна
127039-271309-1-SM  22.pdf.jpg2018ЗАЛЕЖНІСТЬ УСПІХУ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІД ЯКОСТІ КОМАНДНОЇ РОБОТИПепчук, Сергій Миколайович; Пальонна, Тетяна Анатоліївна; Коваленко, Денис
smlnues_2017_19_76_5.pdf.jpg2017Маркетингове управління методами економіко-математичного моделюванняБурцева, Тетяна Іванівна; Пальонна, Тетяна Анатоліївна; Боковня, Анжеліка Олегівна
187529-417711-1-PB.pdf.jpg2019Рекламні кампанії у соціальних мережах: інструментарій для підвищення ефективностіКоломицева, Олена Віталіївна; Пальонна, Тетяна Анатоліївна; Staszewska, Jolanta