Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/248
Название: Інтернаціоналізація вищої освіти України в умовах полікультурного світового простору: стан, проблеми, перспективи
Другие названия: Internationalization of Higher Education of Ukraine in Global Multicultural Space: State-of-the-Art, Challanges and Prospects
Авторы: Кузебна, Владислава Валеріївна
Ключевые слова: рекламний текст;віртуальна реклама;невербальні компоненти;графічні засоби
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У тезах розглядаються проблеми створення віртуальних рекламних текстів, які мають візуальні, структурні та змістові особливості, що потребують поглибленого вивчення. За допомогою певних елементів лінгвостилістичного аналізу досліджуються функціональні, структурні, лексичні, синтаксичні особливості рекламних текстів, тоді як елементи семіотичного аналізу дозволяють дослідити роль вербальних, візуальних і графічних знаків рекламних текстів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/248
Кол-во страниц: 646
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Кузебна В.В..docx33.72 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.