Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2688
Название: Формування попиту та стимулювання збуту продукції (на матеріалах ПАТ «Черкаський автобус», м. Черкаси)
Авторы: Пепчук, Сергій Миколайович
Придибайло, Анжела Валентинівна
Ключевые слова: Стимулювання збуту;Бізнес - модель;Продукція;Маркетингова стратегія
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто формування попиту і стимулювання збуту та їх взаємозв’язок, було здійснено організаційну-економічну характеристику підприємства ПАТ «Черкаський автобус». Проведений аналіз мікро- та макросередовища підприємства, здійснений аналіз попиту і стимулювання збуту продукції. Виконано обґрунтування пропозицій щодо підвищення формування попиту та стимулювання збуту продукції, здійснена розробка та впровадження заходів з формування попиту та стимулювання збуту продукції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2688
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Придибайло А. В..pdf
  Restricted Access
1.69 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.