Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5074
Название: Удосконалення елементів маркетингової політики (на матеріалах ТОВ «Мокавто», м. Черкаси)
Авторы: Ганжала , Ірина Володимирівна
Тарасенко, Юлія Володимирівна
Ключевые слова: Маркетинг;;Брендинг;;Рекламна стратегія;;Рекламна кампанія;;Маркетингова політика.
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні основи маркетингової політики підприємства, брендинг, як елемент маркетингової політики комунікації; проведено аналіз елементів маркетингової політики у ТОВ "МОКАВТО", здійснено аналіз внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства; Наведені пропозиції щодо вдосконалення елементів маркетингової політики підприємства ТОВ "МОКАВТО" та проведена оцінка економічної ефективності запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5074
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КБР_Тарасенко Ю. В.pdf
  Restricted Access
1.43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.