Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5128
Название: Шляхи удосконалення системи маркетингового просування торгової марки (на матеріалах «МХП Сервіс» ВП ПрАТ «МХП» м. Черкаси)
Авторы: Ганжала, Ірина Володимирівна
Терещенко, Тетяна Олексіївна
Ключевые слова: Товарний знак;;Торгова марка;;Бренд;;Товарний брендинг;;Корпоративний брендинг;;Маркетингове просування;
Дата публикации: июн-2024
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто сутність та поняття торгової марки в маркетинговому середовищі підприємства, визначено її роль та інструментарій для просування, проаналізовано економіко-організаційну структуру підприємства, досліджено систему маркетингового просування торгової марки та оцінено її ефективність, а також визначено найоптимальніші шляхи удосконалення системи маркетингового просування торгової марки та розроблено план впровадження удосконалень в систему маркетингового просування та обґрунтовано його ефективність.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5128
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Терещенко Т.О.pdf
  Restricted Access
2.67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.