Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5187
Название: Сучасні тренди інтернет-маркетингу
Авторы: Шевченко, Наталія Вікторівна
Ганжала, Ірина Володимирівна
Терещенко, Тетяна Олексіївна
Ключевые слова: інтернет-маркетинг;контент-маркетинг;email-маркетинг;реклама
Дата публикации: 26-фев-2024
Издательство: European congress of scientific achievements. Proceedings of II International Scientific and Practical Conference Barcelona, Spain, 26-28 February 2024
Краткий осмотр (реферат): Кількість користувачів Інтернету постійно зростає, що відкриває безліч можливостей для реклами та залучення цільової аудиторії. Інтернет надає широкий спектр інструментів для маркетингу, таких як соціальні медіа, пошукова оптимізація, контент-маркетинг, реклама, email-маркетинг та інші, що дозволяє підприємствам ефективно спілкуватися зі своєю аудиторією. Інтернет-маркетинг залишається надзвичайно актуальним і важливим в сучасному бізнес-середовищі з кожним роком.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5187
ISBN: 978-84-15927-35-8
Первая страница: 372
Последняя страница: 375
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
EUROPEAN-CONGRESS-OF-SCIENTIFIC-ACHIEVEMENTS-26-28.02.24 (1).pdf1.04 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.