Випуск 63 : [16] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення електронною поштою про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 16 з 16
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
147-155_Журба, Якушев та ін..pdf.jpg2021Соціальна робота як складова політики соціального захисту внутрішньо переміщених осіб регіонуЖурба, Інна Олександрівна; Якушев, Олександр Володимирович; Губар, Олександра Євгенівна; Тернова, Людмила Юріївна; Самара, Наталія Сергіївна
136-146_Баранюк.pdf.jpg2021Маркетинговий підхід до розуміння, формування та розвитку туристичних дестинаційБаранюк, Діана
125-135_Вардеванян.pdf.jpg2021Маркетингові аспекти організації бліцконкурсу на новий логотип Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича у пандемійний періодВардеванян, Вардан
118-124_Pаlоnnа_& etc..pdf.jpg2021Product quality and methods of its evaluationPalonna, Tatiana; Bokovnia, Anzhelika; Serhienko, Oleksandr; Пальонна, Тетяна Анатоліївна; Боковня, Анжеліка Олегівна; Сергієнко, Олександр Анатолійович
108-117_Шевченко_Сергієнко_ Боковня та ін.pdf.jpg2021Креативні рішення для просування продукції АПКШевченко, Наталія Вікторівна; Сергієнко, Олександр Анатолійович; Боковня, Анжеліка Олегівна; Березюк-Рибак, Ірина Романівна
96-107_Осадченко.pdf.jpg2021Впровадження енергетичного переходу в Україні та світіОсадченко, Ігор Олегович
82-95_Нагорний Д. О..pdf.jpg2021Інвестиційна складова диверсифікації експорту УкраїниНагорний, Дмитро
75-81_Березюк-Рибак_Ротте.pdf.jpg2021Посилення конкурентних переваг компанії крізь призму соціально відповідальної поведінкиБерезюк-Рибак, Ірина Романівна; Ротте, Сергій Вікторович
69-74 Цибко.pdf.jpg2021Маркетингове середовище промислового підприємства на сучасному конкурентному ринкуЦибко, Наталія Олександрівна
61-68_Венгер, Ахтоян.pdf.jpg2021Роль Big Data у реалізації стратегій digital-маркетингуВенгер, Євгеній; Ахтоян, Арман
52-60_Крупенна_ Фортуна.pdf.jpg2021Імплементація маркетингових інструментів в антикризові програми гравців вітчизняного туристичного ринкуКрупенна, Інга Анатолівна; Фортуна, Діна
33-41_Одінцов-ММ_Одінцов-ОМ_Момот.pdf.jpg2021Вплив обсягів капітальних інвестицій на зростання валового регіонального продукту в регіонах УкраїниОдінцов, Михайло Максимович; Одінцов, Олег Михайлович; Момот, Сергій Вікторович
14-22_Буднікевич та ін..pdf.jpg2021Маркетингова оцінка стейкхолдерської привабливості регіонівБуднікевич, Ірина Михайлівна; Гавриш, Ірина Іванівна; Черданцева, Ірина Геннадіївна
5-13_Панкова_Мильніченко_Узбек.pdf.jpg2021National economic interests of Ukraine in the conditions of innovative economy formationPankova, Liudmyla; Mylnichenko, Serhii; Uzbek, D.A.; Панкова, Людмила Іллівна; Мильніченко, Сергій Михайлович
42-51_Маrtіnоvich.pdf.jpg2021The influence of the smart economy of the regions on the development of Ukrainian competitivenessMartinovych, Pavlo; Мартінович, Павло Геннадійович
23-32_Захарова О.В..pdf.jpg2021Кон’юнктура ринку освітніх послуг в Україні у сфері підготовки бакалаврів менеджментуЗахарова, Оксана Володимирівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 16 з 16